შესაძლოა თქვენ უამრავი ჯილდოს მფლობელი ხართ და ისიც შესანიშნავად იცით, რომ მთელ ინდუსტრიაში საუკეთესო ხართ. თუმცა ამ დაუნდობელ სამყაროში მხოლოდ ეს ნამდვილად არ კმარა. თუკი კონკურენტებზე მაღლა დგომა გსურთ, მომხმარებლებს საუკეთესო მომსახურება შესთავაზეთ.
ბიზნეს ეტიკეტის ექსპერტი, ჟაკლინ ვიტმორი ამბობს, რომ მომხმარებლების დამოკიდებულება თქვენს შემოსავლებზე გაცილებით მნიშვნელოვანია. მათ თქვენი რეპუტაციის შელახვაც კი შეუძლიათ.
გთავაზობთ ვიტმორის რჩევებს, რომლებიც მომხმარებლებში კმაყოფილების გამოწვევასა და თქვენი ბიზნესის განვითარებაში დაგეხმარებათ.
- ყოველთვის შეასრულეთ პირობა, ეს თქვეს სანდროობას განსაზღვრავს.
- იყავით გულწრფელი. თქვენ მიერ მიწოდებული არასწორი ინფორმაცია სანდოობის კოეფიციენტს ძალიან სწრაფად შეამცირებს.
იყავით პუნქტუალური. დაგვიანების შემთხვევაში, აუცილებლად დაურეკეთ და გააფრთხილეთ მომხმარებელი.
- ყოველთვის აღიარეთ შეცდომები, მოუბოდიშეთ და ეცადეთ მათ გამოსწორებას. აიღეთ პასუხისმგებლობა საკუთარ თავზე, იპოვეთ გამოსავალი და წინ წადით.
მართეთ კონფლიქტები. თუკი მომხმარებელი ან თანამშრომელი თქვენს მოთმინებას ცდის ან გაკრიტიკებთ, რეაგირებას შურისძიებით ნუ მოახდენთ. შეინარჩუნეთ სიმშვიდე.
- ადამიანები პრობლემებს დასაწყისში ძალიან ემოციურად ხვდებიან. თუკი რამდენიმე წუთი დასამშვიდებლად საკმარისია, გაისეირნეთ, დამშვიდდით და საქმეს შემდეგ დაუბრუნდით. დღევანდელი მტერი შესაძლოა ხვალ თქვენი მოკავშირე გახდეს.
მოამზადა – სალომე ლეკიშვილმა